Článek 1 - Úvodní ustanovení
- Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatňování reklamací zboží zakoupeného od JA firmy NESST.
- JA firma NESST je studentskou společností fungující v rámci programu Junior Achievement a svou činnost ukončuje dne 30. června 2025.
- Reklamace lze uplatnit pouze do 30. června 2025. Po tomto datu JA firma NESST již nepřijímá žádné reklamace ani neposkytuje záruku.
Článek 2 - Podmínky reklamace
- Kupující má právo uplatnit reklamaci v případě, že zboží vykazuje vadu, která nebyla způsobena nesprávným užíváním nebo mechanickým poškozením.
- Reklamace se vztahuje pouze na výrobky zakoupené přímo od JA firmy NESST a doložené dokladem o koupi.
- Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30. června 2025.
Článek 3 - Postup reklamace
- Kupující uplatní reklamaci osobně u zástupce JA firmy NESST nebo e-mailem na kontaktní adresu uvedenou firmou.
- Při reklamaci je nutné doložit doklad o koupi a popsat vadu zboží.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Článek 4 - Způsob vyřízení reklamace
- V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno, vyměněno za nové nebo kupující obdrží odpovídající náhradu (např. vrácení peněz).
- V případě, že reklamace bude vyhodnocena jako neopodstatněná, bude kupující informován o důvodech zamítnutí.
- Po ukončení činnosti JA firmy NESST (tj. po 30. červnu 2025) již není možné reklamace uplatnit.
Článek 5 - Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 13.02.2025.
- JA firma NESST si vyhrazuje právo upravit tento reklamační řád v průběhu svého působení.
- Všechny reklamace budou vyřizovány v souladu s pravidly programu Junior Achievement a platnou legislativou pro JA firmy.