Vyhledávání
Přihlášení
Přihlášení
Košík
Nákupní košík

Reklamační řád

Článek 1 - Úvodní ustanovení

  1. Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatňování reklamací zboží zakoupeného od JA firmy NESST.
  2. JA firma NESST je studentskou společností fungující v rámci programu Junior Achievement a svou činnost ukončuje dne 30. června 2025.
  3. Reklamace lze uplatnit pouze do 30. června 2025. Po tomto datu JA firma NESST již nepřijímá žádné reklamace ani neposkytuje záruku.

Článek 2 - Podmínky reklamace

  1. Kupující má právo uplatnit reklamaci v případě, že zboží vykazuje vadu, která nebyla způsobena nesprávným užíváním nebo mechanickým poškozením.
  2. Reklamace se vztahuje pouze na výrobky zakoupené přímo od JA firmy NESST a doložené dokladem o koupi.
  3. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30. června 2025.

Článek 3 - Postup reklamace

  1. Kupující uplatní reklamaci osobně u zástupce JA firmy NESST nebo e-mailem na kontaktní adresu uvedenou firmou.
  2. Při reklamaci je nutné doložit doklad o koupi a popsat vadu zboží.
  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.

Článek 4 - Způsob vyřízení reklamace

  1. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno, vyměněno za nové nebo kupující obdrží odpovídající náhradu (např. vrácení peněz).
  2. V případě, že reklamace bude vyhodnocena jako neopodstatněná, bude kupující informován o důvodech zamítnutí.
  3. Po ukončení činnosti JA firmy NESST (tj. po 30. červnu 2025) již není možné reklamace uplatnit.

Článek 5 - Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 13.02.2025.
  2. JA firma NESST si vyhrazuje právo upravit tento reklamační řád v průběhu svého působení.
  3. Všechny reklamace budou vyřizovány v souladu s pravidly programu Junior Achievement a platnou legislativou pro JA firmy.
0

Co o nás říkají naši zákazníci

Máte dotazy nebo potřebujete poradit s výběrem?

info@nesst.cz
info@nesst.cz
737 740 020
737 740 020 PO - PÁ 8:00 – 14:30